شرکت رنو هیچ علاقه ای به بازگشت به بازار آمریکا ندارد

شرکت رنو هیچ علاقه ای به بازگشت به بازار آمریکا ندارد

کارلوس گون، مدیر عامل گروه رنو – نیسان – میتسوبیشی گفته که هیچ علاقه ای برای حضور دوباره رنو در بازار ایالات متحده ندارد.کارلوس گون، مدیر عامل گروه رنو – نیسان – میتسوبیشی گفته که...

کارلوس گون، مدیر عامل گروه رنو – نیسان – میتسوبیشی گفته که هیچ علاقه ای برای حضور دوباره رنو در بازار ایالات متحده ندارد.کارلوس گون، مدیر عامل گروه رنو – نیسان – میتسوبیشی گفته که هیچ علاقه ای برای حضور دوباره رنو در بازار ایالات متحده ندارد.

در یک مصاحبه طولانی با اتو نیوز، گون گفته رنو در حال حاضر در بازارهای بزرگ و در حال رشدی مانند چین روسیه فعالیت های خوبی دارد و نیازی به فعالیت در بازار آمریکا برای خود نمی بیند.

وی در بخشی از این مصاحبه گفته: “من به این موضوع اصلا فکر نمی کنم. هم اکنون در حالی که در میانه های نقشه راه فعلی خود هستیم، هیچ فرصتی هم برای این کار وجود نخواهد داشت. بزرگ ترین اولویت برای رنو در این نقشه راه بازار چین و روسیه است. رنو امسال در بازار چین 70 هزار خودرو به فروش خواهد رساند و این عدد در پایان نقشه راه فعلی ممکن است به 550 هزار دستگاه برسد. در روسیه، رنو باید حتما روی بحث بازیابی روسیه تمرکز کند. برای من، در حال حاضر موتورهای کافی برای رشد وجود دارد و نیازی به اضافه کردن یک موتور دیگر نمی بینم.”

شرکت پژو، که رقیب مستقیم فرانسوی رنو محسوب می شود یک راهکار متفاوت را در پیش گرفته است. این شرکت که تحت نظر کارلوس تاوارس فعالیت می کند، به آرامی در حال برنامه ریزی برای بازگشت به بازار امریکا می باشد.

خوشبختانه، معرفی مدل های رنو در بازار آمریکا برای گروه رنو – نیسان – میتسوبیشی ضرورتی ندارد. هر دو شرکت نیسان و میتسوبیشی مجموعه ای کامل از مدل های خود را در آمریکا به فروش می رسانند و گون گفته که کشورهای چین، روسیه و برزیل سه بازاری هستند که بزرگ ترین تاثیر را روی افزایش فروش این گروه خودروسازی تا 40 درصد بین سال های 2017 و 2022 خواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمام حقوق برای مجله اوج صدا محفوظ است