اصول پارو کردن برف را یاد بگیرید

اصول پارو کردن برف را یاد بگیرید

پارو کردن برف فشار زیادی به اندام‌های مختلف بدن انسان وارد می‌کند؛ بیشتر از همه بیماران قلبی و عروقی باید به این مسئله توجه داشته باشند. افراد باید پیش از اقدام به پارو زدن برف با دکتر خود...

پارو کردن برف فشار زیادی به اندام‌های مختلف بدن انسان وارد می‌کند؛ بیشتر از همه بیماران قلبی و عروقی باید به این مسئله توجه داشته باشند.

افراد باید پیش از اقدام به پارو زدن برف با دکتر خود مشورت کرده باشند تا مطمئن شوند در معرض خطر بیماری عروق کرونر قلب نیستند.

همچنین لازم است پیش از این کار حرکات نرمش و گرم کردن حداقل به مدت 5 تا 10 دقیقه انجام شود. پوشاندن سر و صورت برای آنکه شخص هوای گرم استنشاق کند، یک نکته مهم دیگر است.

اگر این روزهای سرد زمستانی قصد برف و برف روبی دارید تصویر زیر را با دقت ببینید و بخوانید

همچنین در هنگام پارو زدن باید با بارهای کوچک برف شروع کرد- به ویژه هنگامی که برف مرطوب و سنگین است و سپس بارهای بزرگ‌تر را جابه‌جا کرد. استفاده از پاروی کوچکتر نیز کمک دیگری است برای آنکه بتوان به مدت بیشتر بدون خسته شدن کار کرد.

تنفس را باید در طول تمام مراحل جمع آوری، بلند کردن و پرتاب برف مستمر و یکنواخت حفظ کرد و نباید به زور نفس را در سینه نگه‌داشت.

بعد از انجام فعالیت نیز نباید بلافاصله وارد محیط گرو شد، بلکه باید فعالیت سبکی مانند بازبینی پاروها را پیش از ورود به محیط خیلی گرم در نظر گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمام حقوق برای مجله اوج صدا محفوظ است